Bad Lucky Goat
After accidentally killing a goat with their dad’s truck, the incompatible siblings Corn and Rita must find a way to repair the car in time to pick up the tourists who are staying at their family’s hotel. As they struggle to find the means needed to do so, they embark on a journey of reconciliation.
A hit-and-run with a goat acts as the surreal propeller to an enchanting journey through the sights and sounds of Old Providence. The first film ever shot and spoken in Providencia Creole, Bad Lucky Goat opens a window on a distinctive and underrepresented island culture. Pure, gleeful escapism.