Bakırköy Underground looks at the changing texture of a musical identity and an area with unique archival footage and photos from 90’s and 2000’s.
In this insightful exploration of the music scene in Bakırköy, Berkay Şatır fuses its evolving beats with personal tales of growing up. Delving into the intricate interplay of individual and collective identity, this vividly detailed documentary captures the essence of the area’s history.