The echoes of war also reverberate in peacetime. Battles takes a patient look, sensitive to tragedy and comedy, at the traces of battle in the landscape: A bunker in Albania, exploded ammo in Belgium, Russian women sew inflatable war material, and a Latvian military camp tourist attraction.