Be Kind Rewind
Jerry is stuck in a life that’s too small for his big dreams. But when he unintentionally erases all the tapes in a video store where his best friend Mike works, he devises a plan to satisfy the store’s few loyal customers by re-creating and re-filming every movie they decide to rent.
Bringing together such disparate actors as Danny Glover, Sigourney Weaver, Mos Def & Mia Farrow, this feel-good fourth feature from Michel Gondry is a loving ode to the eclectic wonders of the video store. A charming, inventive buddy comedy from the director of Eternal Sunshine of the Spotless Mind.