Beast
Bruno loves his wife Maxine, but his love and body are slowly undergoing a transformation. Something is beginning to stir inside him and there is nothing he can do to stop it. Because when you first delve into the dark side of love to find power, aggression and hatred, there is no turning back.
Christoffer Boe’s Beast resembles monster movies of old, but in actuality it’s a portrait of love and infidelity in bourgeois society of modern Denmark. With striking digital photography and a host of highly accomplished performances, Beast will not leave you once you’ve witnessed it.