Beau Is Afraid
Beau lives alone in a downtown apartment where every moment is a waking nightmare. Prone to anxiety and paranoia, he visits his longtime therapist who prepares him for his journey to visit his mother. But mayhem ensues on the eve of Beau’s departure, spinning his life in a surreal new direction.
Ari Aster’s mind-blowingly ambitious odyssey reaches into the depths of an anxious psyche and takes horror to frenzied, often hilarious heights. Joaquin Phoenix is phenomenal as a once-beautiful mommy’s boy who has tragically fallen from grace—and stars alongside a terrific supporting cast.