Beautiful Boy
Teenager Nicolas Sheff seems to have it all with good grades and being an actor, artist, athlete and editor of the school newspaper. When Nic’s addiction to meth threatens to destroy him, his father does whatever he can to save his son and family.
Timothée Chalamet gives one of his best performances as the college-bound student derailed by drugs in this heartrending drama from Felix Van Groeningen. With stellar support from Steve Carell, playing Chalamet’s out-of-his-depth dad, Beautiful Boy is an unflinching look at the cycles of addiction.