Playing irreverently with the religious iconography of Italy, Nicolas Winding Refn comes tantalizingly close to sacrilege in this erotically charged short. Created for motorcycle brand MV Agusta and premiering at the Venice Film Festival, this striking advert surrenders to delicious temptation.