Becloud
You’ll find shades of Carlos Reygadas—notably Battle in Heaven—in this enigmatic parable of the Iztapalapa Passion Play. A sharp debut from Alejandro Gerber Bicecci boasting terrific performances from a cast of unknowns, Becloud weaves a tangled web of mystery, memory and religious fervor.