Bed and Board
Antoine has married his sweetheart Christine, and the couple has set up a cozy life—Christine sells flowers and teaches violin while Antoine works on his long-overdue novel. As Christine becomes pregnant with their first child, Antoine finds himself enraptured by a young Japanese woman.
After Stolen Kisses, Antoine Doinel is once again up to all sorts of tricks and domestic misconduct. Revealing François Truffaut’s interest in depicting the hazards of marital life with zany humour yet honest realism, Jean-Pierre Léaud and Claude Jade are irresistible as an erratic couple.