Belonging
This unconventional blend of documentary photo-novel and fictional love story first gives an account of a murder before shifting modes to suggest how the perpetrators might have met.
An inventive cinematic autofiction, Burak Çevik’s second feature uncannily re-stages a traumatic experience by way of a sly formal experiment. Never providing shortcuts to an understanding of his twisted lovers’ psyches, Çevik’s film is a deliciously dark study of love and murder.