Bergman: A Year in a Life
Journeying through 1957—the year Bergman released The Seventh Seal and Wild Strawberries, made a TV film and directed four plays for theatre—a wealth of archive and contemporary interviews reveals previously untold stories and insight into Bergman’s life and character.
Focusing on a year in the life of the great Swedish auteur, director Jane Magnusson makes the case for 1957 as being Bergman’s extraordinarily creative year—he made The Seventh Seal, Wild Strawberries and was just getting started! A stimulating portrait of a complex and multi-faceted artist.