Thirteen-year-old Nacho is the son of a vendor in Mexico City’s district of Tepito; Mayra is the daughter of “La Diabla,” a gang leader who controls the market stalls. Love might be their only escape from their troubled lives, but twisted circumstances threaten to dismantle their innocent dreams.
A riveting coming-of-age tale from Carlos Cuarón, who co-wrote Y tu mamá también with his brother Alfonso, Sugar Kisses is suffused with the sweet innocence of adolescence. Against the reality of violence and corruption in Mexico City, the warmth of first love provides a shelter from the storm.