Betty Blue
When the easygoing novelist Zorg meets the tempestuous and impulsive Betty in a sunbaked French beach town, it’s the beginning of a whirlwind passionate love affair. But as the increasingly erratic Betty’s grip on reality begins to falter, Zorg finds himself willing to do things he never expected.