Bill Cunningham New York
For decades, New York Times photographer Bill Cunningham has been chronicling fashion trends in his columns, documenting uptown fixtures, downtown eccentrics, and everything in between. Bill Cunningham New York is a portrait of a dedicated artist whose only wealth is his own humanity and grace.
A New York icon, the legendary fashion and street photographer Bill Cunningham’s candid shots capture the pulse of the city. This exuberant hit documentary gives him a much-deserved close-up, a joyful celebration of a man and the town he took as his subject.