Bird of Paradise
An intrepid young sailor falls in love with Luana, the beautiful daughter of an island chief, promised to another. With little thought to the future, Johnny and Luana elope together, searching for paradise in each other’s arms.
A pre-Code classic! This era was a strange chapter of Tinseltown history, a time for the risque and the bizarre before censorship had fully kicked in. With Bird of Paradise, the great King Vidor (director of The Crowd) delivers an exotic tropical romance of scandalous proportions.