Bird People
In an airport hotel on the outskirts of Paris, a Silicon Valley engineer abruptly chucks his job, breaks things off with his wife, and holes up in his room. Soon, fate draws him and a young French maid together.
Pascale Ferran’s melancholic snapshot of the Parisian suburbs is imbued with yearning for a simpler way of living. In this delicately interconnected tale, a sparrow proves the link between alienated characters searching for emotional bonds in the face of 21st-century uncertainty.