Bitter Coffee
Before the wedding, the families of the bride and groom come together. As the conversations progress, it emerges that the groom committed a murder years earlier. The revelation sparks heated debates, ranging from political views to questions of gender roles.
Soner Sert’s assured debut feature makes incisive observations on wedding ceremonies and family rituals. Treating his characters with both warmth and cutting wit, he stages a social choreography where roles harden into masks and speech turns tactical—until truth erupts in uncontrollable chaos.