Black Medusa
Nada is a young woman leading a double life. During the daytime she’s quiet and reserved, but after dark she dives into the nightlife of Tunis and picks up men. She seduces them only to destroy them, like a modern-day Medusa.
Following one woman’s blood-sodden trail of revenge, Black Medusa is a stylishly monochromatic genre mashup in the vein of A Girl Walks Home Alone At Night. Oneiric, formally playful cinematography frames contemporary Tunis as the stark backdrop to a swinging pendulum of stasis and violence.