Black Sheep
A bunch of hopeless “losers” try to get rich quick by the strength of their wits. But this proves no easy task in a city like Berlin. They try their luck at everything from fraud, lottery games and even satanic rituals, but finally discover that true riches are often everything else but mere cash.