Blue
Thai master Apichatpong Weerasethakul has long been fascinated by the liminal spaces between wakefulness and dreams. Over a sleepless night in the jungle, he fashions a phantasmagorical miniature from a theatrical illusion, sparking a nebulous haze of spiritual anguish that touches the sublime.