Blue Boy
Young men from all over the world have been meeting at the Blue Boy Bar in Berlin for forty years. There, one after another, seven Romanian male-to-male sex workers take a seat at the bar, look into the camera and listen to themselves talking about their work.
By watching sex workers listen to their own experiences while staring at us, Blue Boy creates a provocative triangle of power relations between camera, subject, and spectator. Manuel Abramovich plunges us into the complexities of sex trade with an inventive, superbly effective storytelling device.