Blue Sun Palace
Pastel calm and easy camaraderie are interrupted by leaky reality in Constance Tsang’s beautifully assured debut feature. Starring Tsai Ming-liang favorite Lee Kang-sheng, this tenderly bruising film lets loss and intimacy ripple its serene waters—as if two koi fish swirling in each exquisite frame.