Bolivia
Freddy leaves Bolivia after the drug war destroys his livelihood and finds work in an Argentine restaurant, where he faces exploitation and everyday racism. His only comfort is Rosa, a Paraguayan waitress and fellow undocumented migrant who shares his struggle.
Simmering with fiery indignation, a small Buenos Aires café is a cauldron of racial tensions in Adrián Caetano’s unflinching slice-of-life drama, which was awarded at Cannes. Shot on 16mm black-and-white stock, this hard-hitting film has raw, vivid performances and style to burn.