Bonsai
Marcos, a real estate developer and car collector, his colleague María and his friend Rafa, face the consequences of reselling the premises that they had previously sold to Mr. Raúl, who gave them a black Plymouth as a deposit.
When Marcos decides to buy a Plymouth, his car obsession takes another turn and lead him and his two friends on a tumultuous, and rather entertaining, adventure. A Mexican road-trip with a banging score, Bonsai prioritizes foolishness over sensibility, making it an alluring and wild film-ride.