Borgman
An enigmatic vagrant named Camiel Borgman enters the lives of a middle-class family and quickly unravels their carefully curated lifestyle. It isn’t long before the charming and mysterious figure has the wife, children, and nanny under his spell in a calculated bid to take over their lives.
The archetypal story of an outsider upending the values of a middle-class family is revised anew in this uncanny thriller by Alex van Warmerdam. A modernist fable on the subject of evil and domesticity (with welcome shades of dark humor!), Borgman is an experience you’re unlikely to ever shake.