Boris Without Béatrice
The life of wealthy businessman Boris takes a turn when his wife Béatrice, a high-profile politician, falls into a deep depression. After a mysterious stranger accuses him of being responsible for her condition, he re-evaluates his life choices and tries to become a better husband, father and son.
Frosty exteriors slowly thaw in this innovative narrative feature from Denis Côté. Focused on a high-flying tycoon with a sordid secret, Boris without Béatrice stars wild cards Bruce LaBruce and Denis Lavant as two characters who intermittently threaten his cold and clinical world with chaos.