Boro in the Box
Bertrand Mandico (The Wild Boys) defied all expectations of the genre with his surreal and captivating biopic of the Polish filmmaker Walerian Borowczyk. A fictionalized account of Borowczyk’s life, Boro in the Box is an elliptical paean to his singularly provocative cinema.