Boy
Ten-year-old Toshio is used as a pawn by his scammer parents to stage car accidents and then extort money from drivers. As the family crisscrosses Japan to elude the law, Toshio escapes into an imaginary world of science fiction fantasy, hoping it will deliver him from his harrowing existence.