Broken Blossoms
When Chinese immigrant Cheng Huan moves to London to spread Buddhism, he is unprepared for the deplorable intolerance of its inner city. But Huan succumbs to his environment; his missionary dream turns into indifference, until he finds battered Lucy Burrows at his doorstep.