Bubble Bath
A neurotic interior decorator, Zsolt, finds himself getting cold feet on the day of his nuptials. He takes refuge in the apartment of Anni, an acquaintance of Klári, his bride-to-be. Klári is meanwhile enjoying the wedding party too much to care about her absent groom.
Cursed with the anxiety of existence, the neurotic characters of György Kovásznai’s animated feature not only contort into fantastical shapes but even break out into jazz songs. A love-triangle farce with a political heart, this gorgeously restored cult hit lampoons the stagnancy of 1970s Hungary.