Burn After Reading
When a disc containing memoirs of a former CIA analyst falls into the hands of gym employees, Linda and Chad, they see a chance to make enough money for Linda to have life-changing cosmetic surgery. Predictably, events whirl out of control for the duo, and those in their orbit.
Scathing and spectacularly silly, the Coens’ deep-state farce has aged like a fine wine. Made for a modern world in which information is everywhere but nobody knows what’s happening, this riotous film is a cutting look at how webs of lies and just plain idiocy can send us down the weirdest of paths.