Burn Burn Burn
Following the death of their friend, two girls in their late twenties embark on a road trip to spread his ashes. Seph and Alex take turns driving across the UK following Dan’s elaborate video instructions. He is in the glove compartment, in tupperware, decreasing in volume as the trip progresses.
A dark sense of humor runs through this millennial road movie about reckoning with grief. Reminiscent of Ben Wheatley’s Sightseers, the debut feature from Chanya Button’s stars Downton Abbey’s Laura Carmichael alongside brilliant cameos from British comedy legends Alice Lowe and Sally Phillips.