Buy Me a Gun
In a timeless México where women are disappearing, a girl called Huck wears a mask to hide her gender. She helps her dad, a tormented addict, who tries to protect her as he can. With the help of her friends, a group of lost boys, she has to fight to overcome her reality and defeat the local capo.