For an exhibition that in the end never took place, the Pompidou Museum asked the filmmaker to reply, in pictures, to the question: “Where are you at, Leos Carax?” He attempts an answer—full of questions—about himself and “his” world: “I don’t know, but if I did, I’d reply that…”
Leos Carax—the visionary mind behind Holy Motors and Annette—returns with his most personal film: a dazzling 41-minute collage of self-portraiture. Spinning political and philosophical histories into a Godardian dance of ideas, It’s Not Me is a stylistically arresting work of cinematic confession.