C'mon C'mon
Radio journalist Johnny is interviewing children across the U.S. about their thoughts on the future. When tragedy strikes, Johnny must look after his precocious nine-year-old nephew, Jesse. Voyaging from Los Angeles to New York, the two forge a tenuous yet transformational relationship.
Joaquin Phoenix may be the top draw in Mike Mills’ heart-tugging melodrama, but he more than meets his match in his preternaturally gifted, nine-year-old co-star. Shot by Robbie Ryan in swoonworthy black and white, C’mon C’mon embraces vulnerability for an exquisite meditation on the ties that bind.