Café Society
In the 1930s, a young Bronx native moves to Hollywood, where he falls in love with the secretary of his powerful uncle, an agent to the stars. After returning to New York, he is swept up in the vibrant world of high society nightclub life.
Set against the backdrop of 1930s Hollywood, Woody Allen’s 47th movie dwells on the arbitrary yet enchanting nature of chance. With a charismatic Jesse Eisenberg playing the American auteur’s youthful alter ego, Café Society nostalgically weaves together social commentary, romance, and doubt.