Cahide's Open Marriage
With its vibrant blend of camp and burlesque, Cahide’s Open Marriage gleefully dismantles societal norms as it follows a woman in bold pursuit of desire. Director Ali Kemal Güven crafts a delightfully absurdist spectacle where life and death intermingle with flamboyant dark humor.