Camera Buff
Factory worker Filip buys an 8mm movie camera on the occasion of his child’s birth. As it’s the first camera in his town, Filip is named the official photographer by the local Communist Party boss. Soon, amateur film becomes an obsession of his, transforming his modest and formerly contented life.