Capernaum
After escaping his negligent home, 12-year-old Zain takes to the streets of Beirut and soon bonds with an Ethiopian migrant mother and her toddler. But when he commits a crime that lands him in jail, Zain takes legal action against his parents for bringing him into a world of poverty and neglect.