Captain Fantastic
Can a father alternately feel as the best and the worst one in the world? This freewheeling family drama from writer-director Matt Ross, featuring a Viggo Mortensen at the top of his game, poses exactly that question. An instant hit and crowd-pleaser as soon as it premiered at Sundance in 2016.