The magnetic Adèle Exarchopoulos soars to new heights in Emmanuel Marre and Julie Lecoustre’s riotous, behind-the-scenes look at the corporate grind of aviation hospitality. Against the precarious cycle of long hours, casual sex, and parties, life on the ground beckons as a hopeful emergency exit.