Cat People
In this sensual horror tale, Irena Gallier (Nastassia Kinski) has a dark family secret, one that resurfaces dramatically when she reconnects with her estranged brother Paul (Malcolm McDowell) in New Orleans: that when sexually aroused, they turn into predatory jungle cats.