Charlatan
Near Prague, 1950s. Herbalist Jan Mikolášek has enjoyed a long career alongside his younger assistant—and lover—František. But when regime change sees Mikolášek fall out of favor, a state investigation threatens to expose his secrets, and puts the men’s clandestine relationship through a final test.