Chevalier
A defining member of the Greek New Wave renowned for her rich allegories and rigorous style, Athina Rachel Tsangari forged a path into mordant comedy with this wicked satire. Through an outrageously inventive microcosm, Chevalier casts a sharp eye on masculinity and its inherent absurdities.