Chinese Puzzle
The same energetic, sparkling playfulness runs through the last film in Cédric Klapisch’s The Spanish Apartment trilogy. This time we return to the head-spinning and complicated lives of his characters fifteen years later in New York, still played by Romain Duris, Audrey Tautou and Cécile de France.