Chuck & Buck
Boyhood friends, Chuck and Buck, have grown apart as adults. Reunited at Buck’s mother’s funeral, the two discover they couldn’t be more different: Chuck is now a record executive living in LA, while Buck has developed a dangerous fixation—on Chuck’s life.