City Hall
The beating heart of civic life, Boston’s City Hall serves government officials and members of the public alike. Over a series of council meetings, Mayor Martin J. Walsh and city employees address a gamut of issues—from housing and immigration, to policing strategy and celebratory ceremonies.
Returning to his hometown, Frederick Wiseman tackles the invisible cogs of civic work, providing a radical antidote to jaded perceptions of municipal politics. Within the concrete walls of an infamous brutalist building, change is steadily enacted, despite red tape and the grind of bureaucracy.