Close Enemies
Driss and Manuel are two childhood friends who end up taking opposite paths: Manuel chose to embrace the thug life, while Driss becomes a cop. When Manuel’s biggest deal goes terribly wrong, the two men meet again and come to realize they both need each other to survive in their worlds.