Coco Chanel & Igor Stravinsky
With the explosive pairing of Anna Mouglalis and Mads Mikkelsen, this biopic retraces the tumultuous liaison between two major figures of modernism, shaken by passion, inspiration and competitive zeal. Sumptuous decors and costumes conjure the style and zeitgeist of early 20th century high society.